Ważna informacja dla rodziców dzieci nowo przyjętych na rok szkolny 2025/26
Zapraszam na zebranie organizacyjne w dniu 12 czerwca 2025 r. na godz. 17:00 do budynku przy ul. Ziemowita 23, blok 144. Zgodnie z cytowanymi zasadami postępowania rekrutacyjnego należy ze sobą zabrać wszystkie dokumenty.
Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które zostaną przyjęte do przedszkoli miejskich na rok szkolny 2025/2026 mają obowiązek zgłoszenia się do nich celem dostarczenia wszystkich dokumentów rekrutacyjnych (wniosek, załączniki i oświadczenia potwierdzające kryteria) i podpisania informacji dotyczącej zasad korzystania z usług świadczonych przez przedszkole w terminie 02-20 czerwca 2025 r.
Załącznik do pobrania, wypełnienia i podpisania: Informacja dotycząca zasad korzystania z usług świadczonych przez przedszkole. [.pdf, 685.90 kB]
Dokumenty prosimy drukować dwustronnie
Wiesława Indrys
Dyrektor PM234